31. května 2013

Nové knihy a obálky ve světě (16.5 až 31.5)

Nové knihy a obálky ve světě (16.5 až 31.5)

Přicházím k vám se svou rubrikou, kde vám vždy představím nejzajímavější knihy a obálky co se objeví/objevily ve světě za první/poslední půlku měsíce. Tentokrát i s komentářem k obálkám a knihám. 

Nejzajímavější obálky


Kinslayer (The Lotus War #2) by Jay Kristoff ~ Goodreads (US)
Kinslayer (The Lotus War #2) by Jay Kristoff ~ Goodreads (UK)
Rebel Spring (Falling Kingdoms #2) by Morgan Rhodes ~ Goodreads
Belladonna (Secrets of the Eternal Rose #2) by Fiona Paul ~ Goodreads

The Spider (Elemental Assassin #10) by Jennifer Estep ~ Goodreads
The Historians (The Historians #1) by Trisha Leigh ~ Goodreads
Waterfall (The Aquarathi #1) by Amalie Howard ~ Goodreads

Před pár dny byla odhalena jak US, tak také UK verze obálky pro pokračování knihy od Jaye Kristoffa Stormdacer. První díl mě zaujal už před rokem a měla jsem obrovskou chuť si ji přečíst, pak jsem na ni ale jaksi zapomněla. Na obálkách téhle série se mně líbí nejvíce, že nedošlo k žádné re-edici, takže UK obálka krásně sedí k UK obálce prvního dílu a to stejné platí o US obálkách. 

Rebel Spring je pokračování high fantasy knihy, Falling Kingdoms od Morgan Rhodes. První díl mě zaujal zejména svou obálkou a obálka druhéh dílu je ještě hezčí.

U pokračování knihy Venom došlo k re-edici obálek (nová obálka prvního dílu) a jak to většinou je, tak není lepší jak obálky předchozí. Jsem zvědavá, jak se s tím poperou v Egmontu a jestli vymyslí vlastní novou obálku, anebo budou pokračovat s novou edicí, přece jenom by i mohla pasovat. 

Obálku k The Spider jsem našla ani nevím jak a jako u všech knih Elemental Assassin, má i tahle překrásnou obálku - k tomu je to poslední díl. Tak by mně teď někdo mohl říct, proč jsem si první díl ještě nepřečetla, hm?

The Historians obálkou vypadalo neskutečně zajímavě, ale po přečtení anotace jsem byla hodně zklamaná a to stejné musím říct o Waterfall.

Nejzajímavější knihy, co vyšly v zahraničí


Transparent by RJ. Anderson ~ Goodreads
Night School (Night school #1) by C. J. Daugherty ~ Goodreads
Thousand Words by Jennifer Brown ~ Goodreads
Dark Shore (The Atlantens #2) by Kevin Emerson ~ Goodreads

Five Summers by Una LaMarche ~ Goodreads
All I Need by Susane Colasanti ~ Goodreads
Obsession by J. L. Armentrout ~ Goodreads
Of Triton (Of Poseidon #2) by Anna Banks ~ Goodreads

Goddess (Stracrossed #3) by Josephine Angelini ~ Goodreads
Impostor (Variants #1) by Susane Winnacker ~ Goodreads
Spirit (Elemental #3) by Brigid Kemmerer ~ Goodreads
Sky on Fire (Monument 14 #2) by Emmy Laybourne ~ Goodreads

Trophy Husband by Lauren Blakely ~ Goodreads

Musím uznat, že květen přinesl fakt úžasné kousky. Transparent má úžasnou anotaci, ale né až-tak úžasné recenze. Většinou jsou buď neutrální, anebo lehce kladné. Tak uvidíme, třeba až bude jednou čas a nálada, tak to zkusím, protože nápad vypadá fakt dobře a jde jen o jedno dílnou knihu. Night School se dočkalo re-edici a rozhodně teď vypadá mnohem zajímavěji než předtím. Five Summers mě zaujalo celkem nedávno svou roztomilou obálkou a je dost možné, že se do ní jednoho dne pustím, to stejné můžu říct o Thousand Words a All I need

Dark Shore je pokračování v sérii The Atlantens, která mě nikdy moc nezaujala, ale četla jsem i pár dobrých recenzí, takže třeba někoho zaujme. I možná kvůli té překrásné obálce? Obsession jsem vám představila před nějakou dobou ve Waiting on Wednesday a já jsem fakt nadšená, že tahle kniha už vyšla. První adult kniha od Jen? Why not! Snad bude stát za to a já si na ni brzo najdu čas. Of Triton, stejně tak jako první díl Of Poseidon získalo překrásnou obálku, která prostě láká k přečtení. Já jsem zatím nic podobného ještě nikdy nečetla a ani si nejsem jistá, jestli mě to láká. 

Goddess je velice očekávaným posledním dílem Starcrossed. První díl jsem si právě rozečetla a jsem hodně zvědavá, jaké to bude. Takže pro fanoušky téhle série, radujte se, už bude konec! Knihu Impostor jsem si málem koupila při svém nedávném nakupování na bookdepository, ale odolala jsem. To ale neznamená, že na to nemám chuť a že si to jednou nepřečtu. 

Spirit je třetím a také velice očekávaným dílem série Elemental, na kterou slyším z každé strany jenom chválu. Proto jsem více a více zvědavá, jestli jsou knihy opravdu tak dobré. Nechce te mě někdo nějak dokopat, abych si to přečetla? Monument 14, který vyšel nedávno v češtině, se již dočkal svého pokračování Sky on Fire, Obálka vypadá neskutečně a já jsem při psaní tohoto článku na ni hleděla většinu času.

Trophy Husband vypadá jako perfektní kniha pro mě. Proto můžete očekávat v neděli Posuď knihu podle obalu přesně na tuhle knížku a já si ji rozhodně přečtu, protože zní fakt skvěle. A ach ta obálka! No uznejte, není úžasná?!
Pokud jste se překousali přes celý můj článek, tak jste zjistili, že mám v plánu si přečíst mnoho z knih, co za posledních čtrnáct dní vyšlo. Moje top trojka je rozhodně Trophy Husband, Obsession a Impostor. Ale mě více zajímá, jestli vy máte v plánu si přečíst nebo koupit některou z těchto knih. 

10 komentářů:

  1. Rebel Spring má nádhernú obálku 8) vôbec nepoznám, ale je to pekné 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Obálky knížky Kinslayer jsou moc pěkné, stejně jako u prvního dílu. Mně celkově tahle série láká ke čtení, jen tedy nevím, jak bych to se svou angličtinou zvládla. :)
    A ještě mě moc zaujala kniha Impostor. Obálka je moc povedená a anotace také nezní špatně. Nom, možná se k ní někdy i dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty obálky jsou prostě dokonalé, nejde jim vytknout vůbec nic. Héj, já jsem četla, že ono je tam hodně popisů a ták... ale za zkoušku nic nedáš, třeba i když nebudeš rozumět všemu tak tě to chytne. Zkusit se musí vše. :)

      Vymazat
  3. The Spider nie je posledný, ale predposledný, autorka má podpísaných 10 :) Obálky sú prekrásne, ale škoda, že to vždy vydavateľstvo pokašle a každá jedna vyzerá z boku inak... :-/ Vyzerá to v poličke strašne zvláštne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na goodreads je právěže tento díl jako 10. (poslední), předposlední by měl být Heart of Venom. =o Oni jsou v těch nakladelstvích fakt jak střelení někdy. Pokud nedodrbou obálky (nezmění je), tak udělají změnu v bocích. =/

      Vymazat
    2. Ááááh ozaj, Heart of Venom vždy zabudnem :D Na sedmičke pokazili obálku aj spredu, dali tam taký zvláštny biely prebal - https://images.whitcoulls.co.nz/images/whit/97814516/9781451651775/0/0/plain/widows-web.jpg -_-

      Vymazat
    3. Celkem nechápu proč tohle udělali. Dvě verze obálek jako tento přebal + normální obálka. U osmého dílu je to taky (http://d.gr-assets.com/books/1355357530l/14058669.jpg a http://d.gr-assets.com/books/1365487778l/17695896.jpg)

      Vymazat
  4. Jsem s tím Poseidonem a Tritonem pozadu :D Už půl roku jsem se sekla někde u druhý kapitoly Poseidona.. Ale celkem se na to těším. Vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak čti! A pak mně řekni, jestli to stojí za to nebo ne! :D

      Vymazat