29. května 2013

Second Chance Boyfriend

Autor: Monica Murphy


Knižní série: Drew + Fable
Díl: 2.
Žánr: New Adult, Abuse, Erotica, College, Contemporary
Datum vydání v USA: 6. dubna 2013
Nakladatelství: vyšlo formou e-booku
Počet stran: 210
Datum vydání u nás: Nevyšlo



Ztracený. Tohle jediné slovo vysvětluje můj život v tuhle chvíli. Prohrál jsem poslední zápasy sezóny a tým i trenér za to vinní mě. Ztratil jsem poslední dva měsíce svého života, protože jsem se potápěl ve své beznaději jako úplná nula. A ztratil jsem jednou dívku, na které kdy záleželo, protože jsem se bál, že by ji zničilo být se mnou.

 Ale nyní si uvědomuji, jak doopravdy ztracený bez ní jsem. Stala se mým příběhem … a i když se chová, jako kdyby se posunula dál, já vím, že stále na mě myslí stejně tak moc jako já myslím na ni. Je krásná, sladká – atak strašně zranitelná. Vše, co chci dělat je pomáhat ji. Být tady pro ni.

 Milovat ji.

 Jen kdybych dokázal přesvědčit Fable, aby mně dala druhou šanci. Potom bych se už necítil tak ztracený a ani ona. Našli bychom se dohromady.

 Navždy.
I když se Fable snaží pohnout ve svém životě, nedokáže zapomenout na Drewa. Tu noc, kterou ji opustil a těch několik řádků dopisu, který ji zanechal. Nechápe, proč to udělal. Proč ji nechal samotnou. Proč, po tom všem čím si prošli ten víkend u něho doma.

Na Fable toho bylo v poslední době opravdu hodně a její stereotypní život se jen zhoršuje. Stále pracuje na tom stejném místě, z kterého se chce dostat. S Owenem, jejím mladším bráškou, mlátí puberta v plné míře a její matce je to stále jedno. Stále myslí jen na to, kolik by toho mohla vypít a kolik času si bude moct užít se svým přítelem, takže Fable, Owen i její práce jsou jí naprosto ukradené.  Jednoho dne ale Fable naváže rozhovor s velice elegantním a atraktivním mužem, který se zatoulal do jejího baru. Nakonec z toho vyjde nová práce pro ni v jeho nové restauraci, kde později  potká Drewa...

Drew nemůže být více zmatený sám v sobě a k tomu všechny věci v jeho životě jdou do háje. A to nejhorší je, že ztratil tu nejdůležitější. Fable. Teď ale ví, že to podělal, více než cokoliv jiného. Teď ví, že bez Fable nemůže žít.

Po dvou měsících, co Drew opustil Fable se vracíme do jejich příběhu. Já osobně jsem tuhle knihu vyhlížela jak zdivočelý lemur a po prvním díle jsem se prostě nemohla dočkat, až budu vědět, jak to s nimi dopadne.

Fable je stále skvělá hrdinka, je stále stejně tvrdá a snaží se zabezpečit svého mladšího bratra Owena, jak je to v jejích silách jde. Za to ji opravdu velice obdivuju a myslím, že každý, kdo četl tuhle sérii, by ji také měl obdivovat. Na konci One Week Girlfriend, jsem měla kvůli ní málem chuť rozmlátit něco. Tak moc mně jí bylo líto. Fable ale nezklamala. Jako málokterá hrdinka se snaží být tvrdá a žít si svůj život a nakonec ji to vyneslo i novou práci.

Tento odstavec pro mě bude asi hodně těžké napsat, protože budu muset vynadat na jednu z úžasných mužských postav. I když si Drew prošel/prochází fakt strašnými věcmi, tak mně přišlo, jako kdyby se chvílemi choval více jak holka než Fable. Ano, je stále sladký, zlatý, rozkošný, neskutečně citlivý, ale někdy to bylo prostě moc.

Když se v knize objevil Colin, tak jsem se hodně zarazila. Málem jsem hodila čtečkou na druhý konec pokoje, protože jsem si nebyla úplně jistá, co měl za lubem s Fable. A teď s odstupem času musím říct, že se na jeho knihu už nemůžu dočkat.

V knize se samozřejmě zase setkáváme s nevlastní matkou Drewa, která zase pořádně zamotá dějem a nechá vás koukat do zdi několik minut a přemýšlet, jak taká potvora může existovat. Něco podobného si budete říkat o matce Fable, to co v téhle knize udělá je pořádná sviňárna. Jen byla také velké zpříjemnění knihy a její vztah s Colinem vypadal velice… zajímavě. Kdo ale byl největším zlatíčkem v téhle knize? Bratr Fable, Owen. Ten kluk je neskutečný a já doufám, že Monica doopravdy o něm napíše knihu, tak jak říkala.

Second Chance Boyfriend byla o něco delší knížka jak One Week Girlfriend, ale stále to byla jednohubka. Kniha se v mnoha věcech od prvního dílu neliší. Je stále stejně předvídatelná a ‚hot‘. Ten příval sexu, kterého nám Monica v tomto díle dopřála bylo fakt hodně a chvílemi jsem si říkala, že ty dva nemají vztah o ničem jiném než o sexu a dokonce jsem je musela přirovnat k zdivočelým zvířátkům.

Knihy od téhle spisovatelky podle mě krásně vystihují její obálky. Obálka One Week Girldriend vypadala sladce a také ta kniha taká byla. Obálka tohoto dílu jasně vystihuje, že půjde o příběh plný sexu, který také dostanete.

Co se teda v tomhle díle dělo jiného než sex? Nic moc. Setkali jsme se s Colinem a Jen, kteří nám na vánoce představí svůj příběh, a byli jsme svědkem dvou šokujících momentů. To pro mě nebylo zrovna dostatečné, protože kniha byla ještě více předvídatelná jak první díl, hlavní hrdinové se někdy chovali jak hormony poháněnými zvířaty a ten přeslazený konec pro mě byl moc.

Tahle kniha bude pro lidi s měkčím srdcem, než mám já naprosto perfektní, Ale bohužel, já jsem byla zklamaná a protože jsem v prvním díle knize přidala, teď musím odebrat a proto si Second Chance Boyfriend odnáší pouhé 2 hvězdičky. To ale neznamená, že Monica napsala špatnou knihu. Mně prostě nesedla, ale i tak si rozhodně přečtu třetí díl Three Broken Promises, který je jak jsme už několikrát řekla, o Jen a Colinovi a vyjde tento rok před vánocemi – přesněji řečeno 10. prosince.

1 komentář:

  1. No, určite si ma navnadila 8D rozhodne sa k tomu čo najskôr dostanem, lebo mi hrdinovia chýbajú. Fable je úžasná, tiež ju obdivujem a Drew je strašné zlatíčko, čím všetkám si prešiel, ale mne prišiel v 1. dieli trošku zmätený už z toho všetkého 8D takže som ochotná mu všetko prepáčiť ak sa dajú s Fable dokopy 8P som sentimentálna 8D

    OdpovědětVymazat