2. června 2013

Posuď knihu podle obalu #3


Posuď knihu podle obalu, je meme z dílny Knížního Doupěte a jejím úkolem je zveřejnit obálku a ji následně zhodnotit. Pro tento týden jsem si vybrala:

Undone by Cat Clarke



Jem Halliday miluje svého nejlepšího přítele, který je gay. Ne tak docela ideální, ale naučila se s tím žít.

 A pak se nevyslovitelné stane. Homosexualita Kaia byla odhalena a on spáchá sebevraždu.

 Jem ví, že nic co řekne nebo udělá, ho nepřivede zpět. Ale chce vědět, kdo za to může.  A chce je zničit.
Po dlouhé době Posuď knihu podle obalu. Prvně jsem měla v plánu tohle meme udělat o Trophy Husband, ale nakonec jsem se rozhodla pro Undone. Když jsem knihu poprvé uviděla, tak jsem si všimla její fakt velice povedené obálky a až potom, že ji napsala Cat Clarke, od které se mně moc líbila kniha Torn. Na obálce se mně strašně líbí sladění barev a krásný výrazný font, který je přes celou šířku knihy. Jsem zvědavá, jestli obálka vystihuje i knihu, protože to vypadá, že dívka chce skočit ze střechy a přitom se v anotaci píše o jejím nejlepším 'kamarádovi'.

1 komentář:

  1. Obálka aj anotácia je dobrá 8) Ten názov je tam pekne zamotaný v obálke 8)

    OdpovědětVymazat