27. června 2013

Třicetidenní knihobraní #13

Třicetidenní knihobraní, je projekt, který vytvořila VeEee z VeEee's Bookshelf. Jde o to, že pro následujících třicet dní (1. června až 30. června) byl vytvořen seznam patnácti různě tématicky zaměřených knih (seznam zde) a po dobu těchto třiceti dní na nás bude představit vždy jednu knihu na dané téma. 

Knihy se nesmí opakovat a vždy musí jít pouze o jednu knihu a ne celou sérii. Pokud jde o knihu ze série, musí být uvedena pouze ta kniha, s kterou to dané téma souvisí. 

Dalším pravidlem je, že knihu musíme vlastnit. Buď musíme mít její kopii a nebo ji můžeme mít ve svých čtečkách, ale nesmíme zveřejnit knihy, které nevlastníme. 


Dnešním tématem je

Kniha, kterou si závidím

jsou věci, na které jsme hodně pyšní, mezi takové můžou patřit i knihy. Vyberte jednu, kterou si závidíte, se kterou se klidně i vytahujete.



Bohužel o den později, ale přece jenom jsem tu se třináctým dílem toho knižního projektu od VeEee. Pro dnešek jsem si vybrala knihu Unearthly. Unearthly je prostě moje citová záležitost. Po tom, co jsem četla Fallen jsem měla velice zvláštní mínění o andělském tématu. Poté jsem ale objevila tuto krásku a absolutně se do ní zamilovala. Doufám, že jednou budu mít všechny díly jak v angličtině, tak i v češtině doma, protože toto za to fakt stojí. A proč si ji závidím? Když mně dorazila z bookdepository tak jsem ji vytáhla z obálky, zapištěla a měla strašnou radost. Od té doby chodím a dívám se na ni jak na poklad. A chtělo by to re-reading! Tak snad brzy... 

Příští téma

Kniha, při které jsem se bála o své zdraví

Žádné komentáře:

Okomentovat