2. července 2013

Melody plánuje přečíst (červenec 2013)

Minulý měsíc se mně moc nepovedl a z plánovaných knih jsem přečetla pouze jednu: Stracrossed. Tak doufám, že tento měsíc jich zvládnu přečíst více. A toto jsou kousky, které mám v plánu přečíst.



The Raven Boys si plánuji přečíst už strašně dlouho. Minulý měsíc jsem to dokonce dostala v Pick it for me (obdoba českého párování), ale prostě jsem na to neměla náladu a ani čas. Sweet Evil mně vybrala Kath v měsíčním párování a já se na ni už teď strašně moc těším. Rozhodující bitva je závěrečným dílem mé oblíbené série a já jsem už teď moc zvědavá, jak to dopadne. The Golden Lily mám rozečtenou už tak strašně dlouho, že už ji prostě musím dočíst za každou cenu.



Forever Too Far je posledním dílem mé další velice oblíbené série od Abbi Glines a já se moc těším, jak to dopadne. Cinder mně vybrala Vendea v měsíčním párování. Bohové Olympu: Proroctví je prvním dílem spin-off série k Percymu. Jsem moc zvědavá, jaké to bude. Mezi nebem a zemí: Setkaní s duchem jsem už jednou četla v angličtině, ale já doufám, že to bude stejně tak vtipné jak poprvé.

5 komentářů:

  1. Mezi nebem a zemí si také plánuji přečíst. Sice jsem knihu četla už v angličtině, ale jsem zvědavá na překlad. Ať se ti Sweet Evil libí. I když vím, že se ti bude líbit. :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to Ti držím palečky,aby jsi toho přečetla co nejvíce! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Zlatou lilii mám taktéž na seznamu.. jakožto zbytek VA, kterou už jsem jednou četla.. no ehm.. :D Jinak Sweet evil a Forever too far by stály za hřích.. :D Asi si je někde najdu.. :D

    OdpovědětVymazat