11. srpna 2014

Měsíční shrnutí: červenec

A je tu další měsíční shrnutí. Tentokrát si myslím, že to byl opravdu dobrý měsíc ve všech smyslech na které si ve spojením s knihami vzpomenete. Červenec byl vlastně první měsíc, ve kterém jsem se pořádně vrátila k blogování. Na blog jsem dala několik článků, recenzí, meme, ale taky jsem si vymyslela svůj menší projekt, který mě strašně baví a zřejmě si vymyslím něco podobného. A teď se tedy pojďme na to detailněji!
Knihy, které jsem tento měsíc získala

Z červenec jsem celkem získala 6 knih. Výjimečně můžu říct, že všechny tyto knihy jsem si koupila sama - a proto jsem za toto číslo fakt šťastná, protože mně se jen tak často nestává, že bych se donutila v jednom měsíci si koupit 6 knih (čtěte - mít na ně peníze). Hlavním důvodem, proč je tento měsíc tak bohatý na koupené knihy je, že na Buxu jsem objevila nějaké knihy v akcích, které jsem si strašně dlouho chtěla pořídit - no neberte knížky za přibližně 50 - 100 kč.

Ahoj z nebe jsem si chtěla pořídit už celkem dlouho, ale vždy jsem si místo toho vzala nějakou jinou. Proto když jsem ji viděla na buxu za 54 korun, okamžitě jsem si ji hodila do košíku. Velice se mně líbí námět knihy a jsem zvědavá, jestli zpracování bude stejně tak dobré. Je to trošku odlišné od toho co normálně čtu, ale doufá, že nezklame. Příliš velké sousto je pokračováním Nenasytné od Meg Cabot. Nenasytná mě zrovna dvakrát nenadchla, ale přesto jsem tuhle krátkou sérii chtěla mít kompletní, proto jsem si pořídila i druhý díl a doufám, že bude lepší jak první.

Mezi láskou a smrtí od Meg Cabot jsem si chtěla přečíst od prvního dne co vyšla v angličtině, ale vždy jsem si ji chtěla pořídit v originále, kvůli té krásné zlaté obálce. Česká verze má tu stejnou obálku, ale není tak krásně vyzdobená vevnitř jak originál. Přesto jsem opravdu ráda, že jsem si knihu pořídila. Většinou jsem slyšela kladné ohlasy, tak snad to bude dobré. Miluji knihy o andělech a to je snad jediný důvod proč jsem si pořídila Zář. Vlastně i kvůli té obálce. U téhle knihy jsem spíše slyšela negativní ohlasy, ale jako by mě zajímalo. Další kniha o andělech do sbírky! Yay!

A teď tu mám svoje dva nejdrahocenější úlovky za červenec. Léto na druhý pokus mně vyrazilo dech. Očekávala jsem obyčejný, letní příběh a dostala jsem knihu mnohem lepší, která je o něčem víc než o ztracené lásce a zničeném přátelství. Pokud jste ještě nečetli, tak si knihu přečtěte, je to opravdu výborný kup. A jako poslední kousek tu mám Roztomilé malé lhářky: Dokonalé. Konečně jsem se dokopala k tomu, abych si splnila sen a začala kompletovat knihy od Sary Shepard. Tak je tady první krůček ke splnění mého snu! Na Dokonalé se strašně těším, knihy od Sary jsou fakt dobré a já jsem se při nich vždy bavila. A samozřejmě miluji seriály na jejich námět.

Četli jste některé z knih, které jsem v červnu získala? Pokud ano, jak se vám líbily?

Knihy, které jsem tento měsíc přečetla
V červenci probíhal Read-A-Thon, do kterého jsem se zapojila a během 10 dní jsem přečetla 4 knihy a to mně opravdu pomohlo k celkově osmi přečteným knihám. V srpnu se hodlám zůčastnit dalšího read-a-thonu a doufám, že bude aspoň tak úspěšný jako ten poslední. A jaké knihy jsem si tedy v červenci přečetla? Prokleté sestry, Hon, Breathe, Mortal Enchantment, This is What Happy Looks Like, Zakázaná přitažlivost, Beautiful Stranger a Erebos.
       

Knihy, které jsem tento měsíc zrecenzovala
Oproti minulému měsíci jsem se opravdu polepšila a napsala jsem několik recenzí: Prokleté sestry, Hon, Breathe, To All the Boys I've Loved Before, Zakázaná přitažlivost a This is What Happy Looks Like.

Zhodnocení měsíce
Pro mě byl červenec opravdu dobrým měsícem, doufám, že další budou stejně tak dobré. Doufám... Jaký byl červenec pro vás? Co pěkného jste si koupili/dostali a co jste si přečetli? 

11 komentářů:

  1. Moc pěkné úlovky :) Na Zář pak určitě napiš recenzi! Stále totiž nad její koupí váhám, právě kvůli ne příliš pozitivním recenzím. Léto na druhý pokus a Hon mě také lákají, asi si pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělám! :)

      Do Léta a Honu jdi! Obě knihy za to opravdu stojí. :)

      Vymazat
  2. Jsou to opravdu moc hezké knížky. Já jsem toho za červenec přečetla celkem dost a recenzí jsem měla také o trochu více než jsem původně plánovala. :) Ale za to můžou hlavně nové spolupráce s nakladatelstvími. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že jsi si všechny knížky dostatečně užila! :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné přírůstky! Hlavně to Léto na druhý pokus vypadá krásně. :)
    Já osobně jsem přečetla jen šest knih, což mě dosti štve, protože jsem toho plánovala víc. Ale měla jsem nějaký čtecí zásek, no. Doufám, že v srpnu se mi bude dařit kousek lépe. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šest?! Vždyť to je pěkný průměr! :) Ale to s tím čtecím zásekem chápu, taky se mi to někdy stává. :)

      Vymazat
  4. mám velice rada Meg ale Nenasytna se mi vubec nelibila zato , ale z Mezi láskou a smrtí jsem byla strasne nadsena a uz se tesim na dalsi dil (konecne po 2letech se knizni klub rozhod vydat pokracovani) Lhářky jsem nevidela , ale hltám knihy čím dál víc , jsou napínavé , zamotané , plná akce :))další a další díl cim dal pikantnejsi :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď se na Mezi láskou a smrtí těším ještě víc! A opravdu? Tak to strašně ráda slyším - ještě že na mě čtvrtý díl už čeká na zásilkovně.

      Jinak doporučuji i seriál (PLL) já ho opravdu zbožňuji, i když je to chvílemi pořád dokolečka.

      Vymazat
  5. Taky plánuju koupit si nějaké knihy od buxu, protože je tam ten výběr fakt moc pěkný :) Já naopak o prázdninách bohužel nemám na čtení vůbec čas, ale přečetla jsem Annu krví oděnou a ta byla skvělá.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem to měla minulý rok. :)

      Annu jsem četla taky, ještě před tím, než vyšla v češtině a zamilovala jsem si ji. Pořád si ale musím ještě přečíst pokračování.

      Vymazat
  6. Erebos je fakt skvelý 8) Ja mám doma to 1. vydanie s červenou obálkou, škoda, že to nemá pokračovanie.

    OdpovědětVymazat