21. června 2013

Crossing the Line


Autor: Katie McGarry


Knižní série: Pushing The Limits
Díl: 1.5.
Žánr: Young Adult, Romance, Chick lit, Contemporary
Datum vydání v USA: 31. července 2012
Nakladatelství: Harlequin Teen
Počet stran: 67
Datum vydání u nás: Neoznámeno


Lila McCormick, nejlepší kamarádka Echo z Pushing the Limits, poprvé potkala Lincolna Turnera, když do jejích životů udeřila tragédie. Nikdy ale neočekávala, že jejich překvapivé setkání povede k dvěma rokům vyměňování dopisů. Anebo že by se mohla zamilovat do kluka, kterého viděla pouze jedenkrát v jejím životě. Jejich vztah je tajemstvím, ale Lila cítí, že má Lincolnovi blíž, než ke komukoliv jinému. Dokud neobjeví, že ji lhal o něčem, na čem ji záleželo ze všeho nejvíc.

Ublížit Lile, byla poslední věc, kterou Lincoln chtěl. Po dva roky její dopisy byly jediné, které přinášely světlo do jeho života. Přiznání jeho citů by znamenalo překročení hranice, kterou nikdy nepřekročil. Ale Lincoln udělá vše proto, aby dokázala napravit svoje chyby a získat Lilino odpuštění. A také aby získal šanci být konečně s dívkou, kterou miluje.
Anotace nám vlastně říká vše nejpodstatnější. V Corssing the Line dostaneme šanci vidět příběh Lili – nejlepší kamarádky a hlavní postavy z Pushing the Limits, Echo. Lila vždy měla moc ráda bratra Echo a znamenal pro ni tak moc, že ho brala jako svého vlastního bratra. Poté co umřel, její svět zaplavila spousta smutku. A právě v té době potkala Lincolna, jehož život byl poznamenán stejnou tragédií.

Nejen že má Lincoln těžký život díky té tragédii, která se stala, ale také ho komplikuje neustále peklo doma. Jeho rodiče, sestra, její dítě…  A byl tu pouze jediný důvod, který dokázal udělat jeho dny příjemnějšími. Byla to Lila a její dopisy. Poté co se to léto setkali, si Lincoln a Lila nepřestali vyměňovat dopisy a Lincolnovi Lila přirostla k srdci. Doslova. Poté ale udělá velkou chybu, kvůli které možná ztratil dívku, kterou miluje.

Když jsme se dozvěděla, že Katie plánuje tuhle krátkou novelu o Lile a Lincolnovi, měla jsem opravdu hodně velkou radost. Lila byla totiž velice příjemná postava, která byla vždy na straně Echo i v těch nejtěžších chvílích a já byla velice zvědavá, jaký osud si pro ni Katie naplánovala.

Když jsem knihu začala číst, okamžitě jsem si Lilu oblíbila ještě více než v Pushing the Limits. Přišla mně velice milá a prostě taká normální holka, kterou potkáte na ulici. A i když jsem nedokázala zrovna stoprocentně pochopit ten důvod, proč se Lila naštvala na Lincolna, tak mně to nějak nevadilo.

Z Lincolna jsem měla celkem obavy. Přece jenom je to krátká novelka a autorka se nám rozhodla představit úplně novou postavu, kterou jsme v předešlé knize ještě nepotkali, a nakonec jsem byla velice mile překvapená. Lincoln byl totiž velice zlatý kluk, který prostě věděl, že chce být s Lilou a rozhodně neváhal ani chvilku, aby ji to dokázala.

Nemyslím si, že zrovna tyto dvě postavy měli dostat takou krátkou novelku. Já vidím hodně potenciálu v Lincolnovi a jeho rodině, která by rozhodně zvládla přinést krásný příběh na celou normální knihu a vztah s Lilou by tomu dodal opravdu řádné grády. Ale co už, nemůžu mít vše.

Novelka byla velice milá, to co jsem očekávala, jsem taky dostala. Nebylo to nic neskutečného, díky své délce, ale to neznamená, že to nebylo dobré počtení, které zabralo hodinku. Proto dávám Crossing the Line krásné 3 hvězdičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat