2. června 2014

Melody plánuje přečíst (červen 2014)

Tak po dlouhé době jsem tady s tím, co mám v plánu číst tento měsíc. Připravila jsem si toho celkem dost, takže doufám, že to všechno stihnu.  



The One je závěrečný díl The Selection, kterou jsem si z nějakého zvláštního důvodu velice oblíbila. I když je v ní vše, co by mě nutilo knížku nesnášet. První stříbrnou knihu snů jsem si chtěla přečíst od prvního okamžiku co jsem viděla její obálku. Teď ji mám a já se nemůžu dočkat až ji otevřu a začtu se. Aliance je posledním dílem mé velice oblíbené dystopické série, i když se celkem bojím co přijde, tak jsem i neskutečně natěšená. Pak je tu kniha od mé oblíbeně neoblíbené autorky Jennifer L. Armentrout – Don't Look Back. Netuším co od ní očekávat, ale moje milovaná Ven mi ji vybrala v Měsíčním párování a to znamená pouze to, že to buď bude strašně dobré a nebo pravý opak.



Hra o trůny je kniha, kterou už mám nějakou dobu rozečtenou a kterou jsem se vždy bála dočíst, protože jsem neměla po ruce další díly, ale teď jsem je dostala za maturity, takže se do toho plánuji vrhnout. A možná ne, ale spíš ano. Chci vědět jak to bude! Rick Riordan patří mezi mé oblíbené spisovatele a já mám v plánu si tento měsíc krásně osladit s pokračováním Bohů Olympu. A pak tu mám dvě takové lehčí knížky – Four Years Later a Crash Into You. Obě dvě jsou od autorek, které mám velice ráda a já už se na ně velice těším.

4 komentáře:

  1. Vitaj späť pri blogovaní a pekné čítanie! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy Don't look back nezná, jen chce znát názor, protože o tom mluví celá zahraniční booktubersféra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto. :D Víš jak to dopadlo s tou předchozí hrůzou!

      Vymazat