20. července 2014

Wicked Wildfire Read-A-Thon 2014: Update #1


Wicked Wildfire Read-A-Thon Basic Info
The  Wicked Wildfire Read-A-Thon is a time when we all get together to dedicate the days of July 14-24 to as much reading as possible. You read as much as you can in order to get yourself a little further through that huge to-read pile! We know real life gets in the way and even if you can’t participate more than one day, you’re welcome to join in on the fun!

 A je tu první update článek ohledně mého postupu v Read-A-Thonu, do kterého jsem se přihlásila až dva dny po začátku, ale to přece nevadí. Pokud vás zajímá úvodní článek stačí kliknout sem. A teď se pojďme podívat na to, jak se mě daří!

Denní pokroky
Středa
This is What Happy Looks Like: 92 stran
Mortal Enchantment: 59 stran
Celkem přečteno: 151 stran

Čtvrtek
Mortal Enchantment: 143 stran
This is What Happy Looks Like: 17 stran
Beautiful sStranger: 7 stran
Celkem přečteno: 167 stran

Pátek
This is What Happy Looks Like: 133 stran
Celkem přečteno: 133 stran

Sobota
This is What Happy Looks Like: 100 stran
Celkem přečteno: 100 stran

Recenze a články zveřejněné během Read-A-Thon
Recenze: Breathe by Abbi Glines
Recenze: To All the Boys I've Ever Loved by Jenny Han
Summer with Contemporary: Eye Candy Book Covers #1
On My Wishlist #14

Moje cíle
Teď se podívejme na to, jak jsem byla schopná si poradit s prvními čtyřmi dny rad-a-thonu. Přidala jsem si ještě jen cíl - přečíst alespoň 1300 stran. Což podle mě nebude vůbec žádný problém, ale přesto jsem tam jeden stránkový cíl chtěla mít.

1. Přečíst alespoň 4 knihy (2/4)
2. Každý den přečíst alespoň 100 stránek (4/9)
3. U knih, které nedočtu, být alespoň v 50%
4. Napsat alespoň 4 recenze (2/4)
5. Napsat alespoň 2 update články (1/2)
6.  Napsat alespoň další 3 články (On My Wishlist nepočítám) (1/3)
7.  Přečíst alespoň 1300 stran (551/1300)

Knihy, které jsem přečetla
 

Knihy, které právě čtu ze svého seznamu
 

Knihy, které bych si ráda přečetla
   

Žádné komentáře:

Okomentovat