16. července 2014

Wicked Wildfire Read-A-Thon 2014


Wicked Wildfire Read-A-Thon Basic Info
The  Wicked Wildfire Read-A-Thon is a time when we all get together to dedicate the days of July 14-24 to as much reading as possible. You read as much as you can in order to get yourself a little further through that huge to-read pile! We know real life gets in the way and even if you can’t participate more than one day, you’re welcome to join in on the fun!

 Musím říct, že prvně jsem neměla v plánu se připojit do tohoto Read-A-Thonu, protože jsem si myslela, že na to nebudu mít čas. Ale přemýšlela jsem nad tím a nakonec jsem se rozhodla, že do toho prostě půjdu. Taky bych ráda poděkovala Ven (možná bych ji radši měla proklít!), za to, že mě tento Read-A-Thon ukázala a já doufám, že zvládnu splnit co nejvíce mých cílů(zase jsem se lehce inspirovala u Ven)!

Moje cíle
1. Přečíst alespoň 4 knihy
2. Každý den přečíst alespoň 100 stránek
3. U knih, které nedočtu, být alespoň v 50%
4. Napsat alespoň 4 recenze
5. Napsat alespoň 2 update články
6.  Napsat alespoň další 3 články

Knihy, které bych si ráda přečetla
   
   
 

1 komentář:

  1. Nalozila sis toho na sebe hodne ale budu ti drzet palce a tesit se na clanky :)

    OdpovědětVymazat