8. června 2013

Třicetidenní knihobraní #4

Třicetidenní knihobraní, je projekt, který vytvořila VeEee z VeEee's Bookshelf. Jde o to, že pro následujících třicet dní (1. června až 30. června) byl vytvořen seznam patnácti různě tématicky zaměřených knih (seznam zde) a po dobu těchto třiceti dní na nás bude představit vždy jednu knihu na dané téma. 

Knihy se nesmí opakovat a vždy musí jít pouze o jednu knihu a ne celou sérii. Pokud jde o knihu ze série, musí být uvedena pouze ta kniha, s kterou to dané téma souvisí. 

Dalším pravidlem je, že knihu musíme vlastnit. Buď musíme mít její kopii a nebo ji můžeme mít ve svých čtečkách, ale nesmíme zveřejnit knihy, které nevlastníme. 


Dnešním tématem je

Kniha, která mě svým koncem zvedla ze židle


vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou můžete číst opakovaně, a přece jen vás neomrzí. Pokud možno napište, kolikrát jste již danou knihu přečetli.


Divergence mě jednoduše absolutně nadchla svým originálním příběhem, výborným posazením příběhu a skvělým stylem psaní. Takže dává smysl, že hned po dočtení jsem měla nervový záchvat, že budu muset čekat na Rezistenci několik měsíců. Rezistence se mně dostala do rukou v dobu, kdy nejel internet a já jsem neměla co dělat, takže mamka byla tak strašně hodná a koupila mně tuhle krásku, abych se nenudila. A já strávila celý den v posteli a četla jsem jak o život, ale protože jsem knihu nestihla dočíst v jeden den, tak jsem ji dočítala druhý, když jsem seděla u mamky v autě a čekala na ni. A v tu chvíli přišel ten konec a já jen hleděla jak vyoraná myš a neustále četla dokola poslední stránku a ptala se sebem, jestli si ze mě dělá Veronica Roth jenom srandu. Nakonec mně došlo, že to fakt myslela vážně a já jsem byla vystavena ročnímu (možná í delšímu?) čekání na pokračování/závěrečný díl této dokonalosti.

Příští téma

Kniha, jejíž hlavní hrdina/ka je absolutně nemožný/a

9 komentářů:

  1. U téhle knížky to mám takhle: Nečetla jsem. Chtěla bych. Nemám ji. Nevím, jestli se k ní vůbec někdy dostanu. :D Ale rozhodně bych si ji pořídit měla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně ano! Tahle kniha opravdu stojí za to. :)

      Vymazat
  2. Čítala som jednotku pred dvomi rokmi. Nepamätám si z toho veľa, ale viem, že sa mi to ani trošku nepáčilo. Pripomínalo mi to všelijaké knihy. Teraz však moje spolužiačky na tom letia, že to je megadobré. Neviem. Skúsim to asi ešte raz prečítať. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zatiaľ som čítala len Divergenciu a tá sa mi dosť páčila, takže musím si nejakým spôsobom zaobstarať aj druhý diel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně si ho zkus obstarat co nedřív. Druhý díl je podle mě ještě lepší, než první. :)

      Vymazat
  4. Už ju musím mať! Mala som ju požičanú a pri konci som už proste nechápala :D

    OdpovědětVymazat
  5. já už si ten konec teda nepamatuju, ta série mě nějak extra nechytla

    OdpovědětVymazat